امروز يك شنبه  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۴/۱۸- ۱۱:۰۵ - مشاهده: ۱۶۴

مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری

حضور ایرانیان مقیم تایلند در پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری

ایرانیان مقیم تایلند نیز همگام با سایر هموطنان برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روزهای ۸ و 15 تیرماه 1403 در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک حضور یافتند و آرای خود را در مرحله اول و دوم انتخابات به صندوق رای ریختند.

جناب آقای دکتر ناصرالدین حیدری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، با حضور مداوم در محل اخذ رای، مدیریت این فرآیند را بر عهده داشت و با تعدادی از ایرانیان مقیم نیز گفتگو کرد.

دکتر حیدری در هفته‌های منتهی به انتخابات با انتشار چندین پیام متنی و تصویری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت، رئیس جمهور مردمی، وزیر خارجه انقلابی و همراهان آنان، ایرانیان مقیم تایلند را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند نیز برای تسهیل حضور هموطنان مقیم و گردشگران ایرانی در محل اخذ رای تمهیداتی را فراهم کرده بود.

تعدادی از رسانه‌های تصویری تایلند با حضور در سفارت در روزهای برگزاری انتخابات مصاحبه‌هایی را با سفیر ایران انجام دادند. همچنین، اخبار و تصاویر برگزاری انتخابات در سفارت برای رسانه‌های مختلف ایران نیز ارسال شد.

گفتنی است پیام جناب سفیر درباره دعوت از هموطنان عزیز مقیم تایلند جهت مشارکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی بخش فرهنگی سفارت در اختیار رسانه‌های ایران قرار گرفت و منتشر شد.

پیوندهای خبر:

https://www.isna.ir/news/1403040906122/دعوت-دیپلمات-کشورمان-از-ایرانیان-مقیم-تایلند-برای-مشارکت-در-دور

https://www.shahrekhabar.com/news/171968382072331

https://www.eghtesadnews.com/بخش-اخبار-سیاسی-57/656510-سفیر-ایران-در-تایلند-پیام-داد

 

 

 

 

 

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما