امروز پنج شنبه  ۱۴ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۲۲- ۰۹:۰۶ - مشاهده: ۱۴۰

پیام جناب سفیر درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری (متن + ویدئو)

پیام جناب سفیر برای دعوت از هموطنان عزیز جهت مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

باسمه تعالی

پیام سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در تایلند برای دعوت از هموطنان عزیز جهت مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران

 

سلام و درود بر هموطنان عزیز و محترم ایرانی در تایلند،

در طی دهه‌های گذشته و در فراز و نشیب های پر شمار انقلاب اسلامی ایران، ملت بزرگ ایران همواره با آگاهی و هوشیاری و شناخت دقیق از تمامی رفتار خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی، برای صیانت از این سرزمین و آرمان‌های بلند آن ایستادگی نموده و در راستای تحکیم قانون و حفاظت  از جمهوریت نظام مبتنی بر ساز و کارهای مردم‌سالاری، در انتخاب های بیشمار کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی فارغ از هر مرام و ایده‌ای  و صرفا به منظور تقویت و تحکیم حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و پاسداشت استقلال ایران، حضوری آگاهانه داشته اند. ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور به خوبی آگاه هستند که در جهان معاصر تمامی راه‌های اصلاح و حفاظت از قانون و پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، صرفا از طریق همدلی و حضور در پای صندوق انتخابات میسر خواهد شد.

هموطنان عزیز و گرامی

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شهادت حضرت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، زودتر از موعد قانونی آن برگزار می‌شود. جمعه 8 تیرماه 1403 مصادف با 28 ژوئن 2024 روز خلق حماسه بزرگ و غرور آفرین سیاسی و روز مشارکت جدی در تعیین سرنوشت سیاسی کشورمان می‌باشد. این روز، روز اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران است که با وجود سلایق مختلف، همگی برای تقویت آرمان‌های جمهوری اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کنیم  تا با رای خود، زمام امور اجرایی کشور را به نامزد اصلح و مورد اعتماد خود واگذار نماییم .

دوستان و هموطنان عزیز!

حضور شما در پای صندوق‌های رأی در روز 8 تیرماه 1403 نشانه اهمیتی است که فرد فرد شما برای مشارکت در عزت و سربلندی ایران اسلامی قائل هستید. تجارب تاریخی برگزاری انتخابات مختلف در ایران اسلامی، به ویژه تجربه برگزاری سیزده دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران و همزمان در اقصی نقاط جهان، نشان داده که ایرانیان عزیز برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و صحنه‌های مشارکت اجتماعی و سیاسی را فرصتی برای خدمت به کشور خود می‌دانند.

در پایان از همه هموطنان مقیم تایلند از هر قشر و صنفی دعوت می‌شود تا با مشارکت فراگیر و مراجعه به محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک به عنوان شعبه اخذ رای، وظیفه دینی و ملی خود را به نحو شایسته ایفا نمایند.

امیدوارم ملت سرافراز ایران در داخل و خارج از کشور با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، یکبار دیگر گام بلندی در جهت تحکیم و اقتدار و عزت ملی، پیشرفت و تعالی کشور و همچنین تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی‌بردارند.

 

                         خدمتگزار شما در سفارت جمهوری اسلامی ایران بانکوک

                                                    ناصرالدین حیدری - سفیر

ویدئوها

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما